Sakaru Pasaule - Žurnāls par
modernām komunikācijām

  
  


Atpakaļ Jaunais numurs Arhīvs Par mums Meklēšana

OLIO Group izvēlas sadarbību, nevis konkurenci

   

OLIO GROUP IZVĒLAS SADARBĪBU, NEVIS KONKURENCI

 

2003. gads ir sācies ar telekomunikāciju tirgus liberalizāciju, darbību ir sākuši jauni sakaru un informācijas datu pārraides operatori. Tuvākajā laikā sāksies jaunu telekomunikāciju tīklu celtniecība un attīstība. Šajā dinamiskās attīstības laikā ir izveidojusies OLIO GROUP. - Uzņēmumu apvienības priekšrocība ir spēja piedāvāt plašāku pakalpojumu klāstu un garantēt klientam pieņemamas cenas un minimālas rūpes, pasūtījumu izpildīt ātri un kvalitatīvi, - stāsta OLIO GROUP mārketinga nodaļas vadītājs Einārs Rubenis.

        

OLIO GROUP tika izveidota, apvienojoties vairākām tirgū pazīstamām firmām – SIA ANIO, SIA AKV plus, SIA ACO L, SIA ARMADA, SIA CLS u. c. Uzņēmuma politika balstās uz efektīvu kopējo spēku izmantošanu un nākotnes pozīciju nodrošināšanu; darbības pamatprincips ir mērķtiecīgs komandas darbs. Ilglaicīgu partnerattiecību veidošana ar klientiem, koncentrējoties uz profesionalitāti, kvalitāti, pilnu darba servisu, pieņemamu cenu un ērtām, ātrām komunikācijas iespējām  ir apvienības mērķis. Viena no grupas galvenajām darbības jomām ir telekomunikāciju tīklu projektēšana un celtniecība, piedāvājot pilnu pakalpojumu servisu - situācijas izvērtēšanu, telekomunikāciju sistēmu auditu, topogrāfiskos uzmērījumus, projektēšanu, kabeļu tīklu celtniecību, sistēmu montāžu un arī objektu tehniskā stāvokļa uzraudzību pēc nodošanas ekspluatācijā.

 

- OLIO GROUP komandas spēcīgākie ieroči ir profesionalitāte, spēja sadarboties, griba mācīties, prasme paredzēt pārmaiņas tirgū, vēlme nepārtraukti pilnveidoties un iet uz priekšu, - tā E. Rubenis. - Mums jau ir desmit gadu darba pieredze, tāpēc ļoti labi pārzinām šo nozari, spējam plānveidīgi izpildīt dažādas sarezģītības pakāpes uzdevumus. Uzskatu, ka veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir kontakti, tādēļ cenšos darīt visu, lai mūsu klientiem un patērētājiem ar OLIO GROUP izveidotos ilglaicīgas un abpusēji stipras sadarbības attiecības.

 

 

 

OLIO GROUP darbība ir orientēta uz pasūtītāja vēlmju realizēšanu visā Latvijā, bet, ja nepieciešams, – arī aiz tās robežam. Pārliecinošs pierādījums tam ir mūsu izbūvētie objekti:

 

·         ielidošanas sektora izbūve lidostā RĪGA (telekomunikācijas), 2002;

·         Terehovas, Grebņevas, Paternieku, Silenes robežkontroles punktu pretzibens un pārsprieguma aizsardzības kompleksa uzstādīšana, 2002;

·         datu pārraides centra garantētās elektrobarošanas kompleksa izbūve (dīzeļģenerators 840 kW, UPS 120 kW x 2 paralēla darbība, 2000 A automātiska sadale ARI), 2002;

·         Daugavpils, Jelgavas, Liepājas, Rēzeknes, Talsu rajona ciparizācija;

·         VAS Latvenergo filiālē Bojājumu vietas uzrādītāju datu pārraidīšanas un reģistrācijas sistēma, 2002;

·         Medumu un Subates muitas punkta garantētās elektrobarošanas sistēmas projektēšana un realizācija; elektrotīklu rekonstrukcijas darbi, 2002. u. c.

 

Darbības laikā firmas ir piesaistījušas plašu pastāvīgo klientu loku. Mēs ļoti veiksmīgi sadarbojamies ar SIA Lattelekom, VAS Latvenergo, LMT, Tele 2, Latvijas Gaisa satiksmi, VID, AS Hansabanka, AS Parex Banka, AS Krājbanka, Rimi Latvija, VITA, Robežbūvi.

 

- Kāpēc izvēlas mūs? Šo jautājumu esmu uzdevis sev bieži un, pārdomājot klientu loku, kuri mums uzticas, varu teikt - pasaki, kas ir tavs klients, un es pateikšu, cik daudz tu vari izdarīt. Mēs cenšamies pielāgoties klienta vēlmēm, piedāvāt optimālo risinājumu, maksimāli izmantojot savu intelektuālo potenciālu. Tāpēc esam ieguvuši Latvijā atzītu uzņēmumu uzticību, - apgalvo OLIO GROUP mārketinga direktors.

 

 

Viss ir tikai pašu rokās

 

CLS direktors Kirils Saburovs

 

- Kopš 1996. gada, kad pēc augstskolas beigšanas sāku strādā CLS, tirgus apstākļi ir būtiski mainījušies. Daži uzņēmējdarbības veidi jau palikuši pagātnē, nebūtībā aizgājušas kompānijas, kas vēl nesen tika uzskatītas par nopietniem konkurentiem. CLS firmas zīme palika un turklāt ieguva arī autoritāti. Tagad varam pateikt, kādēļ tā ir noticis.  

Viens no CLS trumpjiem ir elastīga un ātra pielāgošanās tirgus prasībām. Sadarbība ar lielajiem pasūtītājiem vienmēr bija vilinoša, un mēs nekad neatteicāmies no jaunu projektu pasūtījumiem, kas, protams, prasīja maksimālu atdevi. Tādējādi strādājot CLS, kas līdz tam bija ieguvusi labu slavu telekomunikāciju jomā, ieguva pieredzi un kļuva par augsti kvalificētu speciālistu enerģētikā. Taču mēs neapstājamies! Turpinām meklēt jaunus darbības virzienus, jo tikai šāda pieeja nodrošina uzņēmuma izaugsmi.  

Tomēr ar izdomu vien panākumus negūsi. Idejas ir jāīsteno plānveidīgi un rūpīgi. Un tas jau ir atkarīgs tieši no cilvēkiem un viņu attieksmes pret darbu. Uzskatu, ka CLS un OLIO GROUP strādā ne tikai profesionāli, bet arī motivēti ļaudis.

 

Mūsu darbā galvenais ir klienta ērtības. Esam gatavi klienta labā izdarīt vairāk, ne tikai to, kas paredzēts līgumā, piemēram, uzņemties jaunus pienākumus, pārdomāt tālāko rīcību, piedāvāt koncepciju. 

Mums ir svarīgs darba rezultāts. Devīze Viss ir tikai pašu rokās piemērojama katrā darba vietā, katrā sektorā, katrā projektā.

Mēs saprotam, kādēļ strādājam. Vieta godkārīgā komandā, kas nepārtraukti attīstās, dod iespēju ne tikai labi nopelnīt un gūt materiālu labumu, bet arī sniedz morālu gandarījumu un iespēju pašrealizēties.

Mēs augsti vērtējam sadarbību. Lai mums uzticētos, darba kvalitātei jābūt nevainojamai. Klientam ir nepieciešama pārliecība par rezultātu, un mēs šo pārliecību viņā radām. Starp citu, tas ir ārpakalpojumu attīstības pamats.

Latvijā daudz tiek runāts par negodīgu konkurenci un lielo pasūtījumu lobēšanu. Nesen CLS uzvarēja kādā konkursā un varu teikt, ka bieži korupciju kā attaisnojumu vai mierinājumu piesauc zaudētāji. Uzvar tas, kurš ir stiprāks par konkurentiem. Strādājot līdzās cienīgiem sāncenšiem, mēs bijām labāk sagatavojušies šim konkursam, jo spējām paredzēt tirgus prasības un ātrāk nekā citi sākām piedāvāt dažus specifiskus pakalpojumus.

 

Jaunā gadsimta jaunie uzdevumi

 

ACOL direktors Dmitrijs Harčenko

 

Mūsu uzņēmums dibināts 1995. gadā, un sākotnēji tas apkalpoja galvenokārt vienu lielo klientu – Lattelekom. Toreiz telekomunikāciju tīkli un iekārtas bija fiziski un morāli nolietotas, tādēļ bija nepieciešams tās atjaunot, kā arī veidot jaunus tīklus. Pateicoties mūsu darba kvalitātei, mēs varējām dot ilgtermiņa garantiju jaunuzceltajiem objektiem un to apkalpošanu samazināt līdz minimumam.

Pamazām, paplašinot pasūtītāju loku, pieauga mūsu iespējas un pilnveidojās profesionālā kvalifikācija. Jaunajā gadsimtā augusi patērētāju izglītotība un pieaugušas viņu prasības, taču mūsu piedāvājums vienmēr ir soli priekšā viņu vēlmēm. Vienmēr varam paši piedāvāt racionālus telekomunikāciju tīklu rekonstrukcijas variantus, savukārt lielos objektos, kur nepieciešama nopietna projektēšana un smalki inženiertehniski risinājumi, palīgā aicinām partnerus no uzņēmumu apvienības Olio Group. 

Runā, ka XXI gadsimtā vara pieder informētam cilvēkam. Digitālo tehnoloģiju laikmets izvirza arī jaunas prasības telekomunikāciju tīkliem. Tagad pats svarīgākais ir lielu informācijas apjomu ātra pārraide. Tādēļ viens no galvenajiem mūsu uzņēmuma darbības virzieniem ir informācijas pārraides kanālu jeb datu pārraides tīklu izveide. Tas prasa augstu kvalifikāciju gan darbu organizācijā, gan izpildē. Olio Group daudz uzmanības velta darbinieku apmācībai, pārkvalifikācijai un sertifikācijai. Piemēram, pērn mūsu inženieri bija Lielbritānijā, kur šīs valsts speciālisti apmācīja viņus strādāt ar SDH iekārtām. Vairāk nekā puse no ACOL 40 darbiniekiem ir sertificēti speciālisti.

Uzņēmuma intelektuālais potenciāls ir darba kvalitātes ķīla. Pakalpojumu klāsta un resursu paplašināšana, vēlme būt elastīgākiem attiecībās ar patērētājiem – tas viss garantē uzņēmumu sadarbību Olio Group. Attīstīties un augt kopā ar uzņēmumu – tā ir Olio Group darbinieku izvēle.

 

Nemainīgi izcils rezultāts

ANIO direktors Aleksandrs Ardaševs

 

Nu jau piecus gadus uzņēmums ANIO projektē telekomunikāciju tīklus. Šogad esam paplašinājuši darbības sfēru un piedāvājam klientiem jaunu pakalpojumu –uzņēmumu un apkārtnes topogrāfisko plānu izgatavošana.

Tas ir pašsaprotams, uzņēmuma attīstībai nepieciešams solis, jo tie, kas kaut reizi saskārušies ar projektēšanu, zina, ka tās efektivitāti nosaka ne tikai inženieru profesionalitāte, bet arī izejmateriālu un datu kvalitāte. Projektēšanā ir svarīgi, lai šie dati tiktu iegūti laikus. Strādājot pasūtītāju noteiktajā, bieži vien ļoti ierobežotajā, laika posmā, katra kļūda apdraud projektēšanas procesu un darba izpildi noteiktajā laikā.

Tas ir OLIO GROUP risks. Mēs augsti vērtējam savu un klientu labo vārdu. Tādēļ topogrāfisko darbu iekļaušana mūsu pakalpojumu klāstā bija pašsaprotams lēmums. OLIO GROUP ir drošs partneris standarta situācijās, kas spēj palīdzēt arī jebkurā nestandarta situācijā.

 

 

Saulkalnes ielā 11

Rīgā, LV-1058

Tālr. 7607096

Fakss 7605281

e-pasts: olio@delfi.lv

www.olio.lv

 

 

 
Design and programming by Anton Alexandrov - 2001