Automātiska rēķinu apmaksa -Tiešais debets
Tiešais debets ir pakalpojums, kas nodrošina iespēju automātiski
apmaksāt dažādu uzņēmumu sniegto pakalpojumu rēķinus. Izmantojot Tiešo debetu,
klientam nav katru mēnesi jānāk uz banku, lai apmaksātu rēķinus. Tiešais debets
pieejams Hansabankas klientiem jau vairākus gadus, un arvien vairāk klientu
izvēlas šo ērto pakalpojumu. Plānots, ka gada nogalē šī pakalpojuma lietotāji
Hansabankā jau būs skaitāmi desmitos tūkstošu. SP stāsta Hansabankas
internetbankas apakšnodaļas vadītājs
Jānis PAKSIS.
Kas ir Tiešais debets?
Tiešais debets ir mūsdienīgs un ļoti ērts norēķinu veids, kurš
lieliski noder gan aizņemtam darījumu cilvēkam, gan ķirurgam, kurš vienmēr
rūpējas par lietu precizitāti, gan arī aizmāršīgai namsaimniecei. Tiem, kuri
būs uzticējušies Tiešajam debetam, vairs nebūs
jāatzīmē kalendārā apmaksāt LMT rēķinu, jo viss notiek
automātiski un īsto rēķina apmaksas brīdi nav iespējams nokavēt.
Tiešais debets piedāvā iespēju apmaksāt gan Lattelekom rēķinus,
kur pakalpojums realizēts sadarbībā ar
banku, gan arī uzņēmumu rēķinus, kuriem Tiešā debeta pakalpojums realizēts
sadarbībā ar Nacionālo maksājumu centru (NMC).
Ar Tiešā debeta palīdzību ir iespējams apmaksāt gan
telekomunikāciju uzņēmumu rēķinus (Lattelekom, LMT, Tele 2), gan abonēšanas
centra Diena pakalpojumus, gan interneta pakalpojumu sniedzēju (Delfi Internet,
Latnet,), gan kabeļtelevīzijas (Telia
MultiCom, Baltcom TV), gan arī apdrošināšanas kompāniju, namu pārvalžu, līzinga
kompāniju un citu uzņēmumu rēķinus.
Turklāt šo uzņēmumu saraksts tiek regulāri papildināts, jo laikus
apmaksāti rēķini, protams, ir ikviena - gan klienta, gan uzņēmuma -
interesēs.
Kas jādara lietotājam?
Pavisam nedaudz. Lai izmantotu Tiešā debeta pakalpojumu, klientam
vienreiz jāatnāk uz jebkuru no bankas filiālēm, jānoslēdz līgums (bez maksas),
un rēķini turpmāk tiks automātiski apmaksāti no klienta konta. Jau nākamajā
mēnesī pēc līguma noslēgšanas visi bezskaidras naudas norēķini notiks
elektroniski, automātiski un precīzi attiecīgā uzņēmuma noteiktajā datumā, bet
klients kā parasti saņems papīra
formāta rēķinu, kuram būs tikai informatīvs raksturs. Komisijas maksa par
rēķinu apmaksu nepārsniedz 0,20 Ls, bet dažiem uzņēmumiem tās vispār nav.
Šo jau tā ērto pakalpojumu kopš pērnā gada var noslēgt arī
internetbankā hanza.net (šī ir vienīgā
internetbanka Latvijā, kur var noslēgt līgumu elektroniski, tiešsaistes
režīmā). Ar hanza.net starpniecību klients var veikt izmaiņas arī jau esošo
līgumu nosacījumos, piemēram, nosakot citu maksājuma limitu, kā arī apturēt līguma darbību.
Apmaksāt rēķinus Hansabankā tagad ir ērti, ātri un vienkārši.
Banka visu nokārto jūsu vietā, bet jūs - dzīvojat svilpodami!
Resursi internetā:
www.hanza.net
www.hansabanka.lv
Tiešais debets ir pakalpojums, kas nodrošina iespēju automātiski
apmaksāt dažādu uzņēmumu sniegto pakalpojumu rēķinus. Izmantojot Tiešo debetu,
klientam nav katru mēnesi jānāk uz banku, lai apmaksātu rēķinus. Tiešais debets
pieejams Hansabankas klientiem jau vairākus gadus, un arvien vairāk klientu
izvēlas šo ērto pakalpojumu. Plānots, ka gada nogalē šī pakalpojuma lietotāji
Hansabankā jau būs skaitāmi desmitos tūkstošu. SP stāsta Hansabankas
internetbankas apakšnodaļas vadītājs
Jānis PAKSIS.
Kas ir Tiešais debets?
Tiešais debets ir mūsdienīgs un ļoti ērts norēķinu veids, kurš
lieliski noder gan aizņemtam darījumu cilvēkam, gan ķirurgam, kurš vienmēr
rūpējas par lietu precizitāti, gan arī aizmāršīgai namsaimniecei. Tiem, kuri
būs uzticējušies Tiešajam debetam, vairs nebūs
jāatzīmē kalendārā apmaksāt LMT rēķinu, jo viss notiek
automātiski un īsto rēķina apmaksas brīdi nav iespējams nokavēt.
Tiešais debets piedāvā iespēju apmaksāt gan Lattelekom rēķinus,
kur pakalpojums realizēts sadarbībā ar
banku, gan arī uzņēmumu rēķinus, kuriem Tiešā debeta pakalpojums realizēts
sadarbībā ar Nacionālo maksājumu centru (NMC).
Ar Tiešā debeta palīdzību ir iespējams apmaksāt gan
telekomunikāciju uzņēmumu rēķinus (Lattelekom, LMT, Tele 2), gan abonēšanas
centra Diena pakalpojumus, gan interneta pakalpojumu sniedzēju (Delfi Internet,
Latnet,), gan kabeļtelevīzijas (Telia
MultiCom, Baltcom TV), gan arī apdrošināšanas kompāniju, namu pārvalžu, līzinga
kompāniju un citu uzņēmumu rēķinus.
Turklāt šo uzņēmumu saraksts tiek regulāri papildināts, jo laikus
apmaksāti rēķini, protams, ir ikviena - gan klienta, gan uzņēmuma -
interesēs.
Kas jādara lietotājam?
Pavisam nedaudz. Lai izmantotu Tiešā debeta pakalpojumu, klientam
vienreiz jāatnāk uz jebkuru no bankas filiālēm, jānoslēdz līgums (bez maksas),
un rēķini turpmāk tiks automātiski apmaksāti no klienta konta. Jau nākamajā
mēnesī pēc līguma noslēgšanas visi bezskaidras naudas norēķini notiks
elektroniski, automātiski un precīzi attiecīgā uzņēmuma noteiktajā datumā, bet
klients kā parasti saņems papīra
formāta rēķinu, kuram būs tikai informatīvs raksturs. Komisijas maksa par
rēķinu apmaksu nepārsniedz 0,20 Ls, bet dažiem uzņēmumiem tās vispār nav.
Šo jau tā ērto pakalpojumu kopš pērnā gada var noslēgt arī
internetbankā hanza.net (šī ir vienīgā
internetbanka Latvijā, kur var noslēgt līgumu elektroniski, tiešsaistes
režīmā). Ar hanza.net starpniecību klients var veikt izmaiņas arī jau esošo
līgumu nosacījumos, piemēram, nosakot citu maksājuma limitu, kā arī apturēt līguma darbību.
Apmaksāt rēķinus Hansabankā tagad ir ērti, ātri un vienkārši.
Banka visu nokārto jūsu vietā, bet jūs - dzīvojat svilpodami!
Resursi internetā:
www.hanza.net
www.hansabanka.lv