Sakaru Pasaule - Žurnāls par
modernām komunikācijām

  
  


Atpakaļ Jaunais numurs Arhīvs Par mums Meklēšana

Baudiet mobilitātes brīvību kopā ar Mobile Advantage

   

Ericsson ir radījis jaunu ierīci biznesa vadībai un klientu vēlmju vēl labākai apmierināšanai. Tā ir ērta bezvadu saziņas iespēja ar vienu telefonu un vienu numuru, kas vienmēr ir kopā ar lietotāju. Tas ir Ericsson radītais Mobile Advantage TM Wireless Office.

Sistēmas būtība

Ericsson izstrādātā sistēma Mobile Advantage TM Wireless Office ir pilnīgi digitāla komunikācijas sistēma, kas nodrošina mobilu paplašinājumu biroja centrālei (PBX), kas atrodas biroja telpās. Sistēma darbojas 850 vai 1900 MHz frekvencē. Sistēmas vienkāršā plug-and-play arhitektūra ļauj to viegli instalēt, darbināt un uzturēt. Sistēmas galvenās priekšrocības ir tās ērtums un kontroles iespēja. Lietotājs var piekļūt savam personiskajam digitālajam palīgam (Personal Assistant) caur web pārlūkprogrammu (GUI) vai telefona lietotāja interfeisu (TUI), lai izvēlētos pieņemamāko zvana maršrutizācijas vai zvana ekranēšanas variantu, kā arī citas opcijas. Personal Assistant ļauj lietotājam veidot un izvēlēties personiskos profilus un zvanītāju grupas, kurām jau iepriekš izveidota noteikta zvanu maršrutizācija. Sistēmas darbināšanu, uzturēšanu un administrēšanu var itin viegli veikt ar web interfeisa palīdzību.

Paplašinama, ekonomiska, viegli lietojama

Mobile Advantage sistēmai ir moduļveida struktūra, to ir viegli konfigurēt un modernizēt. Ja paaugstinās sistēmai piemērojamās prasības, tās ietilpību un/vai pārklājumu var viegli paplašināt, to pat neizslēdzot. Šī konfigurācijas elastība (scalability) ļauj ekonomiski pamatot Mobile Advantage Wireless Office lietojumu.

Komponenti

· Mobilitātes serveris ir uz komerciālā NT servera bāzes radīta komutācijas iekārta, kura darbina Windows NT* operētājsistēmu un Ericsson Mobile Advantage sistēmas programmatūru. Mobilitātes serveris piedāvā paaugstinātas mobilitātes pakalpojumus mobilajiem biznesa lietotājiem. Tas intelektuāli integrē mobilos telefonus un PBX paplašinājumus vienā kopējā risinājumā.
   

· Bezvadu radiocentrāle (CRE) ir radiogalviņu un skeneru tīkla mezgls. (Tā maksimālais apjoms ir 192 radiogalviņu un skeneru kombinācija.) Tas nodrošina mobilitātes servera protokola konvertēšanu bezvadu protokolā, kuru izmanto mobilie telefoni.
   

· Radiogalviņas (Radio Heads) ir ierīces, kuras nodrošina sistēmas radiopārklājumu. Tās ir uzstādītas visā tīklā tajās vietās, kuras ir norādītas konkrētās teritorijas plānojumā. Tas ir interfeiss starp sistēmas mobilo telefonu un bezvadu radiocentrāli.
   

· Skeneri veic skenēšanas funkciju abu virzienu kanālos - gan augšup, gan lejup. Tas nodrošina efektīvu radiotīkla kontroli (RNC). Skeneri nodrošina sistēmai informāciju par blakus esošo un iekšējo šūnu frekvenci. Šī informācija tiek izmantota, lai maksimāli samazinātu traucējumu līmeni starp Mobile Advantage sistēmu un publisko mobilo tīklu (PLMN).

Priekšrocības uzņēmumiem

Mobile Advantage Wireless Office sistēma nodrošina risinājumus uzņēmumiem, kuri meklē iespējas, lai palielinātu ieņēmumus, efektivitāti un tirgus daļu. Lūk, daži virzieni, kuros Ericsson sistēma palīdzēs īstenot šos mērķus.

Palīdz atpelnīt investīcijas

Uzņēmums gūst labumu no šīs sistēmas modulārās uzbūves un konfigurācijas elastības. Ja reiz sistēma ir uzstādīta, to vajadzības gadījumā var itin viegli paplašināt, ievietojot papildu plates bezvadu radiocentrālē vai pievienojot papildu radiogalviņas. Paplašināšanu veikt ir ļoti viegli, tā notiek pēc principa pievieno un lieto, turklāt šīs procedūras laikā sistēma nav jāapstādina.

Uzlabo klientu apkalpošanu

Viena telefona/viena numura koncepcija nozīmē īsāku gaidīšanu, lai numuru pārslēgtu, atstātu ziņojumus vai arī saņemtu atbildes zvanu.

Palielina pārdošanas iespējas

Uzņēmuma darbinieki ir vieglāk pieejami. Viņi tiek uztverti kā cilvēki, kas ir atsaucīgi un rūpējas par biznesa perspektīvām.

Paātrina atbildes laiku

Darbinieki var laikus atbildēt. Tas palielina iespēju atrisināt īpaši steidzamus jautājumus ne tikai birojā, bet arī ārpus tā.

Uzlabo laika plānošanu

Tādas funkcijas kā ID zvanīšanas līnija (Calling Line ID), zvana ekranēšana (Call Screening), zvanītāja kontrole (Caller’s Control) un Seko man (Follow Me) palīdz šīs sistēmas lietotājiem daudz efektīvāk plānot un izmantot laiku.

Samazina izmaksas

Uzņēmums var būtiski samazināt izmaksas vairākos virzienos. Rodas lielāka iespēja uzreiz atbildēt uz ienākošajiem zvaniem, ierobežojot izdevumus par dārgajām tālsarunām, kas būtu nepieciešamas, ja vajadzētu atzvanīt klientam. Īsziņu sūtīšanas iespēja izslēdz peidžeru iekārtu un pakalpojuma nepieciešamību. Samazinās arī uzturēšanas izmaksas, jo lietotājam vajag mazāk palīgierīču, nekas nav jāmaina un jāpārvieto.

Priekšrocības lietotājiem

Mobile Advantage Wireless Office sistēma piedāvā arī risinājumus individuāliem lietotājiem, kuri vēlas izmantot efektīvāku stratēģiju un rīkus, lai sekmīgāk tiktu galā ar biznesa un privātajiem pienākumiem. Uzlabo mobilitāti un pieejamību Lietotājs var zvanīt, saņemt zvanus un īsziņas, pārbaudīt balss pastu un mainīt zvana maršrutizācijas opcijas no jebkuras vietas, kas atrodas sistēmas darbības zonā. Lietojot vienu numuru/vienu telefonu, lietotājs var būt pilnīgi drošs, ka tieši viņam adresētais zvans viņu arī sasniegs. Samazina kontakta tālruņu daudzumu Var uzrādīt mazāk numuru vizītkartēs, korespondencē un balss pasta ziņojumos. Tas efektīvi ekonomē arī zvanītāja laiku. Arī SMS ziņojumu iespējas samazina saziņai nepieciešamās aparatūras un pakalpojumu daudzumu. Samazina vajadzību atzvanīt Tieši šis sistēmas lietotāja lielāka pieejamība dod iespēju samazināt gadījumus, kad jāatzvana zvanītājam, kas prasītu gan papildu laiku, gan līdzekļus. Palielina personisko veiktspēju Lietotājs spēj kontrolēt zvanu maršrutizāciju. Tieši adresāta pieejamība nereti ļauj uzskatāmi izjust, ko nozīmē veiksme (un aizmirst par neveiksmi!), īpaši ja šis zvans saistīts ar izdevīgu tirdzniecības darījumu vai krīzes situāciju. Turklāt nepieciešamības gadījumā (piemēram, ja lietotājs aizņemts svarīgā sanāksmē vai pasākumā) zvanu var viegli maršrutizēt uz citu numuru vai balss pastu.

Lietojumi

Nav svarīgi, kur atrodaties - sanāksmē, apgaitā, noliktavā vai biznesa braucienā -, Ericsson Mobile AdvantageTM sistēma ļauj jums baudīt mobilitātes brīvību. Jūs varat saņemt zvanus, kad un kur vien vēlaties. Mobilitātes sniegtos labumus var izmantot jebkurā biznesā. Turklāt rentabilitātes pieaugums un apmierināti klienti ir tikai pats sākums. Lūk, dažādu nozaru Ericsson bezvadu biroja sistēmas klientu viedokļi.

Finansu pakalpojumi

- Mūsu firmai ir aptuveni 100 asociēto biedru, un viņi var atrasties jebkur ārpus biroja - juridiskās informācijas bibliotēkā, vizītē pie klienta vai tiesas namā. Wireless Office piedāvā vajadzīgo elastību, lai varētu brīvi pārvietoties un atbildēt uz lielāku ienākošo zvanu apjomu. Ja mūs biežāk izdodas sazvanīt, labāk sokas bizness. Bet lielāks biznesa apjoms nozīmē lielākus ieņēmumus. Tas šai firmai noteikti ir izdevīgs bizness.

Tradicionāls bizness

- Man ir pastāvīgā aviopasažiera zelta karte katrai aviolīnijai. Tādas pašas ir arī maniem vadošajiem menedžeriem. Mūsu bizness notiek visos četros zemeslodes stūros. Ja, piemēram, kāds no Singapūras vēlas noslēgt darījumu, bet viņam atbild balss pasts, tas nereti atbaida potenciālo klientu un viņš var izvēlēties citu darījumu partneri. Bezvadu birojs dod iespēju sazvanīt mūs jebkurā vietā un jebkurā diennakts laikā, ja tas nepieciešams, kā arī sniedz citas iespējas, lai paplašinātu biznesu un mūsu klienti būtu apmierināti. Tas ir mūsu slepenais ierocis un sekmīgas konkurētspējas priekšrocības.

Veselības aizsardzība

- Veselības aizsardzības nozarē strādājošie nekādi nevar būt piesaistīti savām darba vietām. Es esmu sazvanāms 24 stundas diennaktī, un tas ir īpaši svarīgi, ka visi - medmāsas, interni, pacienti un viņu ģimenes locekļi - zina, kā mani sazvanīt. Viens telefons, viens tiešais numurs, augsta kvalitāte un laba dzirdamība. Bezvadu birojs ļauj man kalpot pacientiem un viņu vajadzībām, lai arī kur es atrastos. Un reizēm šāda iespēja var izglābt dzīvību.

Ražošana

- Mūsu ražošanas platība ir 35 000 kvadrātpēdu. Mums ir plaša 15 000 kvadrātpēdu noliktava, kā arī firmas centrālais birojs. Ik dienas man jāuzturas visās trijās teritorijās. Wireless Office ļauj man būt mobilam, tā kā es varu mierīgi darīt darbu un nepalaist garām svarīgus zvanus. Vai esat dzirdējuši par produkcijas izlaišanu tieši laikā? Wireless Office dod mums iespēju pieņemt lēmumu tieši laikā, lai arī kur mēs atrastos.

Mobile Advantage funkcijas

· Zvanītāja kontrole (Caller’s Control) ļauj zvanītājam izvēlēties, vai nosūtīt zvanu uz balss pastkastīti vai arī uz citu telefonu birojā. · Personiskā palīga (Personal Assistant) funkcijas nodrošina ar dažādiem zvanu pāradresācijas profiliem, kas dod lietotājam iespēju noteikt, kā maršrutizējami ienākošie zvani. Personisko palīgu no jebkuras vietas pasaulē var sasniegt ar web interfeisa (GUI) vai telefona lietotāja interfeisa (TUI) palīdzību. · Virtual Single Cell TM tehnoloģija ļauj sistēmai darboties tāpat kā vienai šūnai, tādējādi ļoti atvieglojot šūnu tīkla plānošanu, lai nodrošinātu optimālu balss kvalitāti visā sistēmas pārklājuma teritorijā. · Spēja sameklēt (set-up) lietotājus dod iespēju lietot šo sistēmu bez publiskā šūnu tīkla pārklājuma.

Citas Mobile Advantage funkcijas

· Automātiskā viesabonēšana · Trīspusēji konferences sakari · Zvana pāradresācija · Zvana ekranējums · Zvana gaidīšanas indikācija (CWI) · Zvanītāja numura noteikšana (CLID) · Zvanītāja numura bloķēšana · Parastā saīsinātā numura sastādīšana · Parastais atbildēšanas režīms · Paralēlais zvans · Ziņojuma gaidīšanas indikācija · PBX balss pasts · Personiskais numurs · Īsziņu pakalpojumi, SMS nosūtīšana · Veiktspējas vadības bloks
 
Design and programming by Anton Alexandrov - 2001