Alcatel-Lucent mājas digitālās aprūpes risinājums - lieliska pieredze operatoriem un to klientiem
Alcatel-Lucent Digital Home Care Solution 16 650
zīmes
Jūs
dedzīgi vēlaties izvērst triple-play pakalpojumus un gūt ieņēmumus no
tādiem jauniem pakalpojumiem kā IP televīzija (IPTV)? Triple-play iepakojumā?
Lieliski! Tomēr, lai triple-play pakalpojumu sākšana tiešām būtu
veiksmīga, jums jārada skaidrs priekšstats par klientu pieredzi, ja vēlaties
sekmīgi atrisināt uzdevumus un uzturēt OPEX saprātīgā līmenī.
Alcatel-Lucent
Digital Home Care (DHC) ir visaptverošs risinājums, kas kompleksi
risina mājas tīkla un triple-play pakalpojumu pārvaldību, kā arī
interaktīvo atbalstu klientiem. Tas atrisina plašu pakalpojumu izvēršanas
spektru un nodrošina augstu automatizācijas līmeni, bojājumu progresīvu
novēršanu un ērtu klientu pašapkalpošanos. Tas ir izstrādāts, lai palīdzētu
operatoriem iegūt saprātīgu OPEX, turklāt vienlaikus ļaujot gūt arī labu
pieredzi gan pašiem operatoriem, gan gala lietotājiem.
Tirgus
situācija pirms DHC ieviešanas
- 27
procenti lietotāju ir saskārušies ar mājas tīkla problēmām; 31 procents no
tiem zvanījuši pakalpojuma piegādātājam. (Parks Customer Survey)
- 30
procenti mājas tīklam pievienoto iekārtu tiek atgrieztas atpakaļ
piegādātājam. (Wall Street Journal)
- 70
procentu atpakaļ atdoto iekārtu nav konstatēti defekti, tātad, visticamāk,
vaina ir mājas tīklā vai lietotāju neprasmē apieties ar to. (North
American ILEC)
- Vairāk
nekā 25 procenti patērētāju vēlētos pieslēgt televizoru un stereoiekārtu
mājas tīklam. (TDG, Consumer Survey)
Noraizējies
operators, samulsis klients
Gatavojoties
ieviest triple-play pakalpojumus, operators, protams, ir noraizējies par
daudzām iespējamām darbības problēmām. Aizvien sarežģītākie mājas tīkli un
bieži sastopamā gala lietotāju neprasme ar tiem rīkoties, tomēr vēlme pašiem
risināt radušās problēmas gandrīz neizbēgami padara operatora nastu vēl
smagāku. Turklāt tādi reālā laika pakalpojumi kā video un balss pārraide ir
īpaši jutīgi pret bojājumiem un kvalitātes pazemināšanos piekļuves tīklā vai
mājas vidē.
Triple-play
pakalpojumu ieviešanas sākuma posmā atklājās, ka atbilstošu tīkla pārvaldības
risinājumu trūkums izraisīja gan operatoru, gan viņu klientu neapmierinātību.
Gala lietotājiem nereti ir ļoti grūti pašiem konfigurēt un aktivizēt mājas
iekārtas. Tagad, kad mājas vide top aizvien sarežģītāka, potenciālo problēmu
avotu ir kļuvis vēl vairāk, - sākot no vienkāršiem programmatūras defektiem un
savienojuma traucējumiem līdz pat ļoti sarežģītai konfigurācijai un ierīču
izkārtojuma (ne)savietojamībai. Jebkura no šīm problēmām viegli var iespaidot
nosacījumus, ar kādiem operators sniedz pakalpojumus. Visdažādākie traucējumi
un vāja pakalpojuma kvalitāte sagādā klientam raizes, un galu galā viņš zvanīs
palīdzības dienestam, būs vajadzīgs dārgs remonts, bet rezultātā lietotājs tik
un tā būs vīlies un neapmierināts. Tas, protams, negatīvi ietekmēs operatora
ieņēmumus un novedīs pie augstāka OPEX, pazeminot triple-play
pakalpojumu kopējo rentabilitāti.
WHAT DO
CONSUMERS WANT?HAT R E A L I T Y D O YOU FACE?
Glābšanas
riņķis - Alcatel-Lucent risinājums
Alcatel-Lucent
Digital Home Care ir aptverošs risinājums, kas izstrādāts,
lai novērstu mājas tīkla pārvaldības sarežģījumus un sniegtu lietotājam
interaktīvo atbalstu. Tas gādā par visiem mājas tīkla un triple-play pakalpojumu
izvēršanas un drošuma procesiem. Šis risinājums dod iespēju piedāvāt
klientiem tieši tādu pakalpojuma kvalitāti, kādu viņi vēlas. Tas ļauj sniegt
aptverošu pārraudzību no
piekļuves tīkla līdz mājai, pieņemt piemērotākos lēmumus pakalpojuma
nodrošināšanai konkrētajā vidē, kā arī ātrāk un precīzāk diagnosticēt
problēmas. Pateicoties augstajam automatizācijas līmenim un progresīvajai bojājumu
novēršanas sistēmai, iespējams pārvaldīt lielus tīklus, vienlaikus
nesadārdzinot procesu un noturot darbības izmaksas saprātīgā līmenī.
Alcatel-Lucent
Digital Home Care risinājuma bāze ir Alcael-Lucent un
Motive pieredze un produkti. Alcatel-Lucent ir liela pieredze end-to-end
tīkla risinājumos triple-play vajadzībām un darbības atbalsta sistēmām
(OSS), bet uzņēmums Motive ir viens no vadošajiem nākamās paaudzes
platjoslas pakalpojumu pārvaldības programmatūras piegādātājiem.
Alcatel-Lucent
Digital Home Care ir standartizēts, pārdevējam pielāgots
risinājums. Tas ļauj pārvaldīt klienta mājas tīkla ierīces (CPE), kas ir
bāzētas uz DSL Forum TR-069 vadības saskarni. Alcatel-Lucent Digital
Home Care ir atvērta pārvaldības sistēma, kuru var izmantot daudzi
pakalpojumu piegādātāji. Tas ir lielisks risinājums pārejai no pašreizējiem uz
nākamās paaudzes mājas tīkliem (skat. attēlu).
Risinājuma
priekšrocības
Mazākas
darbības izmaksas
Alcatel-Lucent
Digital Home Care operatoram ļauj vieglāk pārvaldīt vairāk
mājas tīklu, turklāt ar pavisam nelielas darbinieku komandas palīdzību. Tas
paātrina gan pakalpojuma ieviešanu, gan ieguldījumu atmaksāšanās laiku,
pateicoties intelektuālajiem automatizācijas rīkiem un iegultajai (embeded)
ekspertīzei, kas ļauj operatoram lejupielādēt vajadzīgos programmatūras papildinājumus
jauno pakalpojumu atbalstam vai automātiski pielāgot mājas tīkla konfigurāciju,
ja tas ir nepieciešams.
Mazāk
problēmu, ātrāks atrisinājums
Alcatel-Lucent
Digital Home Care palīdz operatoriem paātrināti ģenerēt
ieņēmumus no inovatīvajiem triple-play un ātrgaitas interneta piekļuves
(HSIA) pakalpojumiem, kā arī ievērojami ekonomēt darbības izmaksas un panākt,
ka klienti ir apmierinātāki un lojālāki.
Šis
risinājums ļauj nodrošināt visaptverošus end-to-end procesus plānoto
mērķu piepildīšanai. Tas ļauj operatoram ievērojami
paaugstināt pakalpojuma kvalitāti, izmantojot progresīvus pārvaldības rīkus -
no proaktīviem līdz reaktīviem. Ja gadās problēmas, tad neatkarīgi no to
izcelsmes tīkla operatori var ātri diagnosticēt un atrisināt tās arī no
attālinātās vadības centra, iztiekot bez dārgajiem kravu pārvadājumiem.
Mazāk
zvanu uz palīdzības līniju
Alcatel-Lucent
Digital Home Care risinājuma galamērķis ir vairot pozitīvo
pieredzi, gūstot arī apmierinātākus klientus un lielākus ieņēmumus. Operatori
var uzturēt klientu mājas tīklus un ar tiem saistītos pakalpojumus labā
kārtībā, vienlaikus arī pasargājot gala lietotājus no tehniskiem sarežģījumiem.
Instalācijas atbalsts un problēmu atrisinājums kļūst viegls, intuitīvs un
pastāvīgi pieejams (24x7) progresīvs pašapkalpošanās modelis, kas ļauj
pastāvīgi uzmanīt galalietotāja tīklu, noveļot no operatora pleciem smago
atbildības nastu.
Aptver
visus pakalpojuma izvēršanas posmus
Alcatel-Lucent
Digital Home Care ir ieviests tirgū, pateicoties auglīgai sadarbībai
ar Motive. Tajā apvienots Alcatel-Lucent 5580 Home Network Manager (HNM)
mājas iekārtu pārvaldībai, Alcatel-Lucent 5530 Network Analyzer (NA)
piekļuves tīkla pārvaldībai un Motive piedāvātais FAST pilnīgi
automatizētās pakalpojumu tehnoloģijas risinājums, kas īpaši paredzēts
ātrgaitas datu, mājas tīklu un IP TV videi. Šis unikālais savienojums palīdz
operatoram pārliecinoši tikt galā pat ar pašiem sarežģītākajiem projektiem,
garantējot klientiem kvalitatīvu piekļuves tīkla un mājas tīkla darbību, kā arī
progresīvas klienta atbalsta funkcijas.
Risinājums
piedāvā plašu pakalpojumu spektru mājas lietotājiem, izmantojot platjoslas vai triple-play
infrastruktūru, kurā iekļauti:
video (IPTV, video pēc pieprasījuma);
balss (balss pārraide uz IP bāzes);
interneta piekļuve (web pārlūks, e-pasts);
drošība (ugunsmūris, bērnu uzraudzība internetā, t. sk. kaitīgo programmu
bloķēšana u. c.);
tiešsaistes spēles.
Nodrošina
augstu automatizācijas pakāpi mājas darbībām
Alcatel-Lucent
Digital Home Care risinājums ir izstrādāts, lai operators
spētu apkalpot pēc iespējas vairāk klientu māju. Tas ļauj centralizēti vadīt
vairāku klientu mājas tīklus, sagrupējot tos lielākās vai mazākās kopās, ja
nepieciešama attiecīgi tradicionālu vai mazāk tradicionālu procesu pārvaldība.
Šādas opcijas ir īpaši lietderīgas konfigurācijas vai dažu iekārtu
programmatūras atjaunināšanai, īpaši jaunu servisu
palaišanas vai inovācijas mērķiem. Proaktīvais pārvaldības rīks ļauj operatoram
apgūt nosacījumus un apstākļus, attiecīgi kontrolējot komandas, kad nodrošināti
vajadzīgie nosacījumi, un gādājot par to, lai problēmu gadījumā automātiski
tiktu veiktas pareizās darbības.
Alcatel-Lucent
Digital Home Care risinājums vada konfigurāciju un
strukturēšanu mājas tīkla, pakalpojuma vai lietojumprogrammas līmenī.
Sniedz
efektīvu klienta atbalstu
Ar
Alcatel-Lucent Digital Home Care operators iegūst vispiemērotāko rīku
komplektu, lai vadītu klienta atbalsta funkcijas. Uzņēmuma Motive
piedāvātais risinājums FASTTM nodrošina klienta pašapkalpošanās
atbalsta funkcijas, kas stipri vienkāršo instalācijas, pārvaldības un kļūmju
novēršanas procesus nākamās paaudzes pakalpojumos, neatkarīgi no tā, vai
klienti izvēlas interaktīvo saziņu ar tiešsaistes interneta vai tālruņa
palīdzību. Savukārt klients iegūst sirdsmieru un izbauda ērtu, mūsdienīgu
apkalpošanu. Operatora ieguvums ir mazāk zvanu palīdzības līnijai, augstāks
darba ražīgums un iespēja efektīvāk apkalpot vairāk klientu.
Abalsta
progresīvu klienta pašapkalpošanos
Pašapkalpošanās
lietojumprogramma droši vada klientus caur vairākiem jaunu pakalpojumu
aktivizācijas un problēmu risinājuma posmiem. Kad klients sastopas ar servisa
problēmām, viņš var piekļūt pašapkalpošanās lietojumprogrammai, kura
diagnosticē problēmu un palīdz viņam iziet caur visiem posmiem, kas ir
nepieciešami, lai viegli un intuitīvi atrisinātu sarežģījumus. Tādējādi var
rast risinājumus daudzām problēmām, kas saistītas ar mājas vidi. Tas tiek
sasniegts ar intelektuālo automatizāciju, ar kuras palīdzību var tikt galā ar
visdažādākajām problēmām, sākot ar konfigurāciju līdz parametru maiņai
(piemēram, pēc lietotāja vēlmes nomainīti e-pasta parametri) vai ugunsmūra
funkciju izmaiņai, kas nepieciešams kādai specifiskai tiešsaistes spēlei.
Viegli
integrējas operatora OSS vidē
Alcatel-Lucent
Digital Home Care ir pieejams gan kā integrēta sistēma,
gan kā neatkarīgi moduļi, kurus iespējams pielāgot operatora specifiskajām
vajadzībām. Katrs modulis ir izveidots tā, lai to varētu viegli integrēt
konkrētā vidē. Virzienā uz augšu orientētas saskarnes ir bāzētas uz WebServices
vienkāršo piekļuves protokolu (SOAP) un nodrošina vieglu iespēju integrēt
OSS un biznesa atbalsta sistēmu (BSS).
Alcatel-Lucent
ir DSL tirgus līderis, kas ir lieliski bruņojies, lai palīdzētu operatoriem
izveidot visefektīvāko un rentablāko infrastruktūru. Tādu infrastruktūru, kas
nodrošinātu viņu pakalpojumiem visaugstāko iespējamo kvalitāti. Alcatel-Lucent
Digital Home Care palīdz risināt dažādas ar pakalpojumu kvalitātes
problēmas, to skaitā arī tās, kuras saistītas ar DSL piekļuves tīklu.
Sagatavots
pēc
Alcatel-Lucent
Digital Home Care Solution materiāliem
Alcatel-Lucent
Baltics SIA
Alojas
ielā 6, Rīgā LV-1013
Tālr.
67085200
Fakss
6708 5205
www.alcatel-lucent.com
Jūs dedzīgi vēlaties izvērst triple-play pakalpojumus un gūt ieņēmumus no tādiem jauniem pakalpojumiem kā IP televīzija (IPTV)? Triple-play iepakojumā? Lieliski! Tomēr, lai triple-play pakalpojumu sākšana tiešām būtu veiksmīga, jums jārada skaidrs priekšstats par klientu pieredzi, ja vēlaties sekmīgi atrisināt uzdevumus un uzturēt OPEX saprātīgā līmenī.
Alcatel-Lucent Digital Home Care (DHC) ir visaptverošs risinājums, kas kompleksi risina mājas tīkla un triple-play pakalpojumu pārvaldību, kā arī interaktīvo atbalstu klientiem. Tas atrisina plašu pakalpojumu izvēršanas spektru un nodrošina augstu automatizācijas līmeni, bojājumu progresīvu novēršanu un ērtu klientu pašapkalpošanos. Tas ir izstrādāts, lai palīdzētu operatoriem iegūt saprātīgu OPEX, turklāt vienlaikus ļaujot gūt arī labu pieredzi gan pašiem operatoriem, gan gala lietotājiem.
Tirgus situācija pirms DHC ieviešanas
- 27 procenti lietotāju ir saskārušies ar mājas tīkla problēmām; 31 procents no tiem zvanījuši pakalpojuma piegādātājam. (Parks Customer Survey)
- 30 procenti mājas tīklam pievienoto iekārtu tiek atgrieztas atpakaļ piegādātājam. (Wall Street Journal)
- 70 procentu atpakaļ atdoto iekārtu nav konstatēti defekti, tātad, visticamāk, vaina ir mājas tīklā vai lietotāju neprasmē apieties ar to. (North American ILEC)
- Vairāk nekā 25 procenti patērētāju vēlētos pieslēgt televizoru un stereoiekārtu mājas tīklam. (TDG, Consumer Survey)
Noraizējies operators, samulsis klients
Gatavojoties ieviest triple-play pakalpojumus, operators, protams, ir noraizējies par daudzām iespējamām darbības problēmām. Aizvien sarežģītākie mājas tīkli un bieži sastopamā gala lietotāju neprasme ar tiem rīkoties, tomēr vēlme pašiem risināt radušās problēmas gandrīz neizbēgami padara operatora nastu vēl smagāku. Turklāt tādi reālā laika pakalpojumi kā video un balss pārraide ir īpaši jutīgi pret bojājumiem un kvalitātes pazemināšanos piekļuves tīklā vai mājas vidē.
Triple-play pakalpojumu ieviešanas sākuma posmā atklājās, ka atbilstošu tīkla pārvaldības risinājumu trūkums izraisīja gan operatoru, gan viņu klientu neapmierinātību. Gala lietotājiem nereti ir ļoti grūti pašiem konfigurēt un aktivizēt mājas iekārtas. Tagad, kad mājas vide top aizvien sarežģītāka, potenciālo problēmu avotu ir kļuvis vēl vairāk, - sākot no vienkāršiem programmatūras defektiem un savienojuma traucējumiem līdz pat ļoti sarežģītai konfigurācijai un ierīču izkārtojuma (ne)savietojamībai. Jebkura no šīm problēmām viegli var iespaidot nosacījumus, ar kādiem operators sniedz pakalpojumus. Visdažādākie traucējumi un vāja pakalpojuma kvalitāte sagādā klientam raizes, un galu galā viņš zvanīs palīdzības dienestam, būs vajadzīgs dārgs remonts, bet rezultātā lietotājs tik un tā būs vīlies un neapmierināts. Tas, protams, negatīvi ietekmēs operatora ieņēmumus un novedīs pie augstāka OPEX, pazeminot triple-play pakalpojumu kopējo rentabilitāti.
WHAT DO CONSUMERS WANT?HAT R E A L I T Y D O YOU FACE?
Glābšanas riņķis - Alcatel-Lucent risinājums
Alcatel-Lucent Digital Home Care ir aptverošs risinājums, kas izstrādāts, lai novērstu mājas tīkla pārvaldības sarežģījumus un sniegtu lietotājam interaktīvo atbalstu. Tas gādā par visiem mājas tīkla un triple-play pakalpojumu izvēršanas un drošuma procesiem. Šis risinājums dod iespēju piedāvāt klientiem tieši tādu pakalpojuma kvalitāti, kādu viņi vēlas. Tas ļauj sniegt aptverošu pārraudzību no piekļuves tīkla līdz mājai, pieņemt piemērotākos lēmumus pakalpojuma nodrošināšanai konkrētajā vidē, kā arī ātrāk un precīzāk diagnosticēt problēmas. Pateicoties augstajam automatizācijas līmenim un progresīvajai bojājumu novēršanas sistēmai, iespējams pārvaldīt lielus tīklus, vienlaikus nesadārdzinot procesu un noturot darbības izmaksas saprātīgā līmenī.
Alcatel-Lucent Digital Home Care risinājuma bāze ir Alcael-Lucent un Motive pieredze un produkti. Alcatel-Lucent ir liela pieredze end-to-end tīkla risinājumos triple-play vajadzībām un darbības atbalsta sistēmām (OSS), bet uzņēmums Motive ir viens no vadošajiem nākamās paaudzes platjoslas pakalpojumu pārvaldības programmatūras piegādātājiem.
Alcatel-Lucent Digital Home Care ir standartizēts, pārdevējam pielāgots risinājums. Tas ļauj pārvaldīt klienta mājas tīkla ierīces (CPE), kas ir bāzētas uz DSL Forum TR-069 vadības saskarni. Alcatel-Lucent Digital Home Care ir atvērta pārvaldības sistēma, kuru var izmantot daudzi pakalpojumu piegādātāji. Tas ir lielisks risinājums pārejai no pašreizējiem uz nākamās paaudzes mājas tīkliem (skat. attēlu).
Risinājuma priekšrocības
Mazākas darbības izmaksas
Alcatel-Lucent Digital Home Care operatoram ļauj vieglāk pārvaldīt vairāk mājas tīklu, turklāt ar pavisam nelielas darbinieku komandas palīdzību. Tas paātrina gan pakalpojuma ieviešanu, gan ieguldījumu atmaksāšanās laiku, pateicoties intelektuālajiem automatizācijas rīkiem un iegultajai (embeded) ekspertīzei, kas ļauj operatoram lejupielādēt vajadzīgos programmatūras papildinājumus jauno pakalpojumu atbalstam vai automātiski pielāgot mājas tīkla konfigurāciju, ja tas ir nepieciešams.
Mazāk problēmu, ātrāks atrisinājums
Alcatel-Lucent Digital Home Care palīdz operatoriem paātrināti ģenerēt ieņēmumus no inovatīvajiem triple-play un ātrgaitas interneta piekļuves (HSIA) pakalpojumiem, kā arī ievērojami ekonomēt darbības izmaksas un panākt, ka klienti ir apmierinātāki un lojālāki.
Šis risinājums ļauj nodrošināt visaptverošus end-to-end procesus plānoto mērķu piepildīšanai. Tas ļauj operatoram ievērojami paaugstināt pakalpojuma kvalitāti, izmantojot progresīvus pārvaldības rīkus - no proaktīviem līdz reaktīviem. Ja gadās problēmas, tad neatkarīgi no to izcelsmes tīkla operatori var ātri diagnosticēt un atrisināt tās arī no attālinātās vadības centra, iztiekot bez dārgajiem kravu pārvadājumiem.
Mazāk zvanu uz palīdzības līniju
Alcatel-Lucent Digital Home Care risinājuma galamērķis ir vairot pozitīvo pieredzi, gūstot arī apmierinātākus klientus un lielākus ieņēmumus. Operatori var uzturēt klientu mājas tīklus un ar tiem saistītos pakalpojumus labā kārtībā, vienlaikus arī pasargājot gala lietotājus no tehniskiem sarežģījumiem. Instalācijas atbalsts un problēmu atrisinājums kļūst viegls, intuitīvs un pastāvīgi pieejams (24x7) progresīvs pašapkalpošanās modelis, kas ļauj pastāvīgi uzmanīt galalietotāja tīklu, noveļot no operatora pleciem smago atbildības nastu.
Aptver visus pakalpojuma izvēršanas posmus
Alcatel-Lucent Digital Home Care ir ieviests tirgū, pateicoties auglīgai sadarbībai ar Motive. Tajā apvienots Alcatel-Lucent 5580 Home Network Manager (HNM) mājas iekārtu pārvaldībai, Alcatel-Lucent 5530 Network Analyzer (NA) piekļuves tīkla pārvaldībai un Motive piedāvātais FAST pilnīgi automatizētās pakalpojumu tehnoloģijas risinājums, kas īpaši paredzēts ātrgaitas datu, mājas tīklu un IP TV videi. Šis unikālais savienojums palīdz operatoram pārliecinoši tikt galā pat ar pašiem sarežģītākajiem projektiem, garantējot klientiem kvalitatīvu piekļuves tīkla un mājas tīkla darbību, kā arī progresīvas klienta atbalsta funkcijas.
Risinājums piedāvā plašu pakalpojumu spektru mājas lietotājiem, izmantojot platjoslas vai triple-play infrastruktūru, kurā iekļauti:
video (IPTV, video pēc pieprasījuma);
balss (balss pārraide uz IP bāzes);
interneta piekļuve (web pārlūks, e-pasts);
drošība (ugunsmūris, bērnu uzraudzība internetā, t. sk. kaitīgo programmu bloķēšana u. c.);
tiešsaistes spēles.
Nodrošina augstu automatizācijas pakāpi mājas darbībām
Alcatel-Lucent Digital Home Care risinājums ir izstrādāts, lai operators spētu apkalpot pēc iespējas vairāk klientu māju. Tas ļauj centralizēti vadīt vairāku klientu mājas tīklus, sagrupējot tos lielākās vai mazākās kopās, ja nepieciešama attiecīgi tradicionālu vai mazāk tradicionālu procesu pārvaldība. Šādas opcijas ir īpaši lietderīgas konfigurācijas vai dažu iekārtu programmatūras atjaunināšanai, īpaši jaunu servisu palaišanas vai inovācijas mērķiem. Proaktīvais pārvaldības rīks ļauj operatoram apgūt nosacījumus un apstākļus, attiecīgi kontrolējot komandas, kad nodrošināti vajadzīgie nosacījumi, un gādājot par to, lai problēmu gadījumā automātiski tiktu veiktas pareizās darbības.
Alcatel-Lucent Digital Home Care risinājums vada konfigurāciju un strukturēšanu mājas tīkla, pakalpojuma vai lietojumprogrammas līmenī.
Sniedz efektīvu klienta atbalstu
Ar Alcatel-Lucent Digital Home Care operators iegūst vispiemērotāko rīku komplektu, lai vadītu klienta atbalsta funkcijas. Uzņēmuma Motive piedāvātais risinājums FASTTM nodrošina klienta pašapkalpošanās atbalsta funkcijas, kas stipri vienkāršo instalācijas, pārvaldības un kļūmju novēršanas procesus nākamās paaudzes pakalpojumos, neatkarīgi no tā, vai klienti izvēlas interaktīvo saziņu ar tiešsaistes interneta vai tālruņa palīdzību. Savukārt klients iegūst sirdsmieru un izbauda ērtu, mūsdienīgu apkalpošanu. Operatora ieguvums ir mazāk zvanu palīdzības līnijai, augstāks darba ražīgums un iespēja efektīvāk apkalpot vairāk klientu.
Abalsta progresīvu klienta pašapkalpošanos
Pašapkalpošanās lietojumprogramma droši vada klientus caur vairākiem jaunu pakalpojumu aktivizācijas un problēmu risinājuma posmiem. Kad klients sastopas ar servisa problēmām, viņš var piekļūt pašapkalpošanās lietojumprogrammai, kura diagnosticē problēmu un palīdz viņam iziet caur visiem posmiem, kas ir nepieciešami, lai viegli un intuitīvi atrisinātu sarežģījumus. Tādējādi var rast risinājumus daudzām problēmām, kas saistītas ar mājas vidi. Tas tiek sasniegts ar intelektuālo automatizāciju, ar kuras palīdzību var tikt galā ar visdažādākajām problēmām, sākot ar konfigurāciju līdz parametru maiņai (piemēram, pēc lietotāja vēlmes nomainīti e-pasta parametri) vai ugunsmūra funkciju izmaiņai, kas nepieciešams kādai specifiskai tiešsaistes spēlei.
Viegli integrējas operatora OSS vidē
Alcatel-Lucent Digital Home Care ir pieejams gan kā integrēta sistēma, gan kā neatkarīgi moduļi, kurus iespējams pielāgot operatora specifiskajām vajadzībām. Katrs modulis ir izveidots tā, lai to varētu viegli integrēt konkrētā vidē. Virzienā uz augšu orientētas saskarnes ir bāzētas uz WebServices vienkāršo piekļuves protokolu (SOAP) un nodrošina vieglu iespēju integrēt OSS un biznesa atbalsta sistēmu (BSS).
Alcatel-Lucent ir DSL tirgus līderis, kas ir lieliski bruņojies, lai palīdzētu operatoriem izveidot visefektīvāko un rentablāko infrastruktūru. Tādu infrastruktūru, kas nodrošinātu viņu pakalpojumiem visaugstāko iespējamo kvalitāti. Alcatel-Lucent Digital Home Care palīdz risināt dažādas ar pakalpojumu kvalitātes problēmas, to skaitā arī tās, kuras saistītas ar DSL piekļuves tīklu.
Sagatavots pēc
Alcatel-Lucent Digital Home Care Solution materiāliem
Alcatel-Lucent Baltics SIA
Alojas ielā 6, Rīgā LV-1013
Tālr. 67085200
Fakss 6708 5205
www.alcatel-lucent.com