Kad netiekat galā paši vai kas ir IT ārpakalpojumi
DEAC piedāvā JAUNU pakalpojumu - DATORTEHNIKAS NOMA
Mūsdienās jebkurš uzņēmums
izmanto datortehniku un programmatūru, pieslēdzas internetam,
saslēdz tīklā printeri, skeneri, kopētāju un citas
iekārtas. Lai to nodrošinātu, ir jāpiesaista IT administrators,
kurš uzstāda iekārtas, instalē un uztur tās,
konsultē uzņēmuma darbiniekus IT jautājumos,
rūpējās par datu drošību, par sistēmas
darbību u.c.. Šim nolūkam ir jāveido savs IT departaments
vai jāpiesaista palīdzība no malas - jāizmanto IT
ārpakalpojumi.
Tagad arvien vairāk uzņēmumu izprot
ārpakalpojumu būtību un priekšrocības salīdzinājumā
ar savu resursu uzturēšanu. Ārpakalpojumu izmantošana
ļauj uzņēmējiem maksimāli koncentrēties uz
uzņēmuma pamatdarbību, taupīt laiku un naudu, turklāt ir
kāds, no kā prasīt atbildību.
Jauns pakalpojums IT
administratora noma
IT uzņēmums DEAC bija viens no pirmajiem,
kas Latvijā sāka piedāvāt tā sauktos 100 % IT
ārpakalpojumus jeb outsourcing, kas nozīmē, ka
uzņēmumiem nav jāveido vai jāuztur pašiem sava IT
nodaļa. Šis pakalpojums bieži tiek transformēts tā,
lai klienta IT administrators saņemtu profesionālu atbalstu ikdienas darbā.
Zem termina 100 % IT ārpakalpojums slēpjas arī datortehnikas ilgtermiņa
noma un uzturēšana, kas klientam ļauj taupīt laiku, naudu
un optimizēt darbu attiecībā uz IT jautājumiem. Uzņēmuma
vadībai ir paredzami ikmēneša fiksētie maksājumi, kas
dod iespēju neiesaldēt finansiālos resursus datortehnikā un
programmnodrošinājumā un ļauj maksimāli koncentrēties
uz uzņēmuma pamatdarbību.
DEAC veic uzņēmuma IT
nodaļas funkcijas vai pastiprina tās - konsultē, uzstāda, remontē
un apmāca. DEAC ilggadējā pieredze, sakārtotā
infrastruktūra un Microsoft augstākā partnera statuss (Microsoft
Gold Certified Partners) nodrošina iespēju piedāvāt
kvalitatīvu servisu, tehniku un programmnodrošinājumu nomai. Šai
pieredzei jau ir uzticējušies vairāki klienti, kuriem DEAC ir
pārņēmis IT nodaļas darbu vai daļēji pilda tās
funkcijas, palīdzot uzņēmējiem taupīt laika un naudas
resursus.
70 darbinieku uzņēmums iztiek
bez IT speciālistiem
DEAC klients ir viens no kokapstrādes nozares līderiem
SIA Markuss. Uzņēmumā strādā aptuveni 70
darbinieku, un visus IT jautājumus risina DEAC speciālisti. - Sadarbība
ar DEAC ir piecus gadus ilga. Pēdējā gada laikā DEAC uztur visu
IT, mūsu birojā rūpējas par datortehniku, nodrošina
interneta pieslēgumu, e-pasta sistēmu, DEAC datu centrā
glabājas visa SIA Markuss informācija, piemēram,
grāmatvedības programma un loģistikas sistēma. DEAC
izvēlējāmies augstā klientu apkalpošanas
līmeņa dēļ. SIA Markuss darbojas nozarē, kur
katra minūte var būt līguma vērta, līdz ar to mums ir
svarīgi, lai sadarbības partneri būtu ātri
reaģējoši un atsaucīgi, - stāsta SIA Markuss
valdes loceklis Andis Bērziņš.
Grūtības, kuras atrisina IT
administratora nomas pakalpojums:
- štata IT administrators ne
vienmēr ir pieejams,
- reti kurš IT administrators
spēj atrisināt visus specifiska rakstura jautājumus,
- hronisks darbaspēka trūkums
Latvijā,
- vadībai nepietiek laika
uzņēmuma pamatdarbības jautājumu risināšanai,
- tehniskas problēmas diennakts
tumšajā laikā,
- jautājumi saistīti ar jaunu
štata vietu izveidi.
IT uzņēmums DEAC
Tālrunis 7842255
E-pasts: office@deac.lv
Mūsdienās jebkurš uzņēmums izmanto datortehniku un programmatūru, pieslēdzas internetam, saslēdz tīklā printeri, skeneri, kopētāju un citas iekārtas. Lai to nodrošinātu, ir jāpiesaista IT administrators, kurš uzstāda iekārtas, instalē un uztur tās, konsultē uzņēmuma darbiniekus IT jautājumos, rūpējās par datu drošību, par sistēmas darbību u.c.. Šim nolūkam ir jāveido savs IT departaments vai jāpiesaista palīdzība no malas - jāizmanto IT ārpakalpojumi.
Tagad arvien vairāk uzņēmumu izprot ārpakalpojumu būtību un priekšrocības salīdzinājumā ar savu resursu uzturēšanu. Ārpakalpojumu izmantošana ļauj uzņēmējiem maksimāli koncentrēties uz uzņēmuma pamatdarbību, taupīt laiku un naudu, turklāt ir kāds, no kā prasīt atbildību.
Jauns pakalpojums IT administratora noma
IT uzņēmums DEAC bija viens no pirmajiem, kas Latvijā sāka piedāvāt tā sauktos 100 % IT ārpakalpojumus jeb outsourcing, kas nozīmē, ka uzņēmumiem nav jāveido vai jāuztur pašiem sava IT nodaļa. Šis pakalpojums bieži tiek transformēts tā, lai klienta IT administrators saņemtu profesionālu atbalstu ikdienas darbā. Zem termina 100 % IT ārpakalpojums slēpjas arī datortehnikas ilgtermiņa noma un uzturēšana, kas klientam ļauj taupīt laiku, naudu un optimizēt darbu attiecībā uz IT jautājumiem. Uzņēmuma vadībai ir paredzami ikmēneša fiksētie maksājumi, kas dod iespēju neiesaldēt finansiālos resursus datortehnikā un programmnodrošinājumā un ļauj maksimāli koncentrēties uz uzņēmuma pamatdarbību.
DEAC veic uzņēmuma IT nodaļas funkcijas vai pastiprina tās - konsultē, uzstāda, remontē un apmāca. DEAC ilggadējā pieredze, sakārtotā infrastruktūra un Microsoft augstākā partnera statuss (Microsoft Gold Certified Partners) nodrošina iespēju piedāvāt kvalitatīvu servisu, tehniku un programmnodrošinājumu nomai. Šai pieredzei jau ir uzticējušies vairāki klienti, kuriem DEAC ir pārņēmis IT nodaļas darbu vai daļēji pilda tās funkcijas, palīdzot uzņēmējiem taupīt laika un naudas resursus.
70 darbinieku uzņēmums iztiek bez IT speciālistiem
DEAC klients ir viens no kokapstrādes nozares līderiem SIA Markuss. Uzņēmumā strādā aptuveni 70 darbinieku, un visus IT jautājumus risina DEAC speciālisti. - Sadarbība ar DEAC ir piecus gadus ilga. Pēdējā gada laikā DEAC uztur visu IT, mūsu birojā rūpējas par datortehniku, nodrošina interneta pieslēgumu, e-pasta sistēmu, DEAC datu centrā glabājas visa SIA Markuss informācija, piemēram, grāmatvedības programma un loģistikas sistēma. DEAC izvēlējāmies augstā klientu apkalpošanas līmeņa dēļ. SIA Markuss darbojas nozarē, kur katra minūte var būt līguma vērta, līdz ar to mums ir svarīgi, lai sadarbības partneri būtu ātri reaģējoši un atsaucīgi, - stāsta SIA Markuss valdes loceklis Andis Bērziņš.
Grūtības, kuras atrisina IT administratora nomas pakalpojums:
- štata IT administrators ne vienmēr ir pieejams,
- reti kurš IT administrators spēj atrisināt visus specifiska rakstura jautājumus,
- hronisks darbaspēka trūkums Latvijā,
- vadībai nepietiek laika uzņēmuma pamatdarbības jautājumu risināšanai,
- tehniskas problēmas diennakts tumšajā laikā,
- jautājumi saistīti ar jaunu štata vietu izveidi.
IT uzņēmums DEAC
Tālrunis 7842255
E-pasts: office@deac.lv