Sakaru Pasaule - Žurnāls par
modernām komunikācijām

  
  


Atpakaļ Jaunais numurs Arhīvs Par mums Meklēšana

Varbūt izvēlēsimies pašapkalpošanos?

   

Otra tçma: Lattelekom jaunie pakalpojumi

 

Lattelekom aktīvi turpina paplašināt pakalpojumu daudzveidību. Izstrādāti gan dažādi tarifu plāni, kuri nodrošina klientam iespēju izvēlēties izdevīgākus tarifus atbilstoši katra zvanīšanas ieradumiem, gan dažādi interneta pieslēguma veidi. Nesen  parādījies  jauns  pakalpojumu veids – pašapkalpošanās sistēma lattelekom.net, kuru dēvē arī par internetbanku telefonam. Uzlabojumi skāruši arī Lattelekom Klientu apkalpošanas dienestu 8008040, jo ieviesta interaktīva sistēma, kas klientam ļauj pašam izvēlēties  nepieciešamo konsultācijas veidu un ātrāk saņemt  vajadzīgo  informāciju.

 

Pašapkalpošanās internetā

Kā pastāstīja Lattelekom Piedāvājumu vadības nodaļas piedāvājumu vadītāja Irēna Zabašta, kopš gada sākuma  Lattelekom piedāvā  privātajiem klientiem jaunu un mūsdienīgu apkalpošanas iespēju - pašapkalpošanās sistēmu internetā www.lattelekom.net. Daudzus jautājumus, kurus klienti līdz šim skaidroja pa tālruni 800 80 40 vai ar Klientu apkalpošanas centra darbinieku palīdzību, turpmāk varēs patstāvīgi nokārtot interneta pašapkalpošanās sistēmā. 

- Interneta pašapkalpošanās sistēmu, kas sākumā darbojās testa režīmā, sākotnēji izmantoja Mājas DSL klienti, - stāsta Irēna Zabašta. Kopš februāra vidus tā pieejama visiem privātajiem klientiem. Biznesa klientiem pakalpojumi tiek organizēti citādāk, bet līdzīgs piedāvājums šogad paredzēts arī viņiem.

Lattelekom Klientu apkalpošanas daļas direktors Guntars Jansons komentē šo piedāvājumu tā: - Tās informācijas iespējas, kādas ir šajā mājaslapā, diez vai var tik ērti iegūt citā vidē. Tur atrodama informācija gan par jauno, gan arī par iepriekšējiem rēķiniem, to skaitā sarunu saraksts, kuru parasti bez maksas nedod, bet internetā tas pieejams par brīvu. Klients var ļoti operatīvi saņemt arī topošā rēķina informāciju. Ja, piemēram, ir bažas par kādas garas sarunas ilgumu un cenu, pēc stundām trim četrām šī informācija jau ir ievadīta sistēmā un klients to var aplūkot. Tur redzamas visas sarunas, kas bijušas kopš iepriekšējā norēķinu perioda beigām, līdz, piemēram, 10.00 no rīta attiecīgajā dienā. Abonents var sakārtot sarunas pēc zvanītāju (ģimenes locekļu) vārdiem un, sašķirojot tās, pārbaudīt, cik garas bijušas dēla vai meitas sarunas ar draugiem. Tādējādi vecāki var turēt grožos lielākos pļāpas.

Tā ir laba iespēja kontrolēt patēriņu un sekot, kā veidojas rēķins, līdz ar to vairs nevajadzētu būt nekādām domstarpībām par rēķinu precizitāti. Klients var izmantot arī interneta tarifa kalkulatoru, kas visu sarēķina automātiski, lai pašam vairs nav jālauza galva un pat nav jāievada dati. Analizējot klienta sarunas par pēdējiem trim mēnešiem, kalkulators piedāvā viņam izdevīgāko tarifu plānu.

Lai kļūtu par sistēmas lietotāju, klientam jāaizpilda elektroniska pieteikuma veidlapa, kas atrodama www.lattelekom.net mājaslapā. Pēc tam jāpiezvana no mājas tālruņa uz bezmaksas numuru 800 00 95. Sistēma automātiski fiksē šo zvanu un atsūta lietotāja vārdu un paroli uz norādīto elektronisko adresi. Rēķina saturu un citu informāciju reģistrētie klienti var aplūkot arī no biroja datora, protams, iepriekš ievadot paroli.

 

Ērti pakalpojumi mājas lietotājiem

Lattelekom Klientu apkalpošanas dienesta 800 80 40 darbībā notikušās  izmaiņas ļauj paplašināt tā pakalpojumu daudzveidību. Jaunais risinājums dod Lattelekom klientiem iespēju noskaidrot nepieciešamo informāciju ātrāk un vienkāršāk, jo nav jānosauc tālruņa numurs, ja zvanāt no mājas telefona. Ar automātiskās sistēmas palīdzību klients var precīzi izvēlēties interesējošo informāciju un saņemt to tieši no tā operatora, kurš specializējas šajā jautājumā.  Viņam tikai jāizvēlas sarunas valoda,  tēma un jānospiež attiecīgais tālruņa taustiņš.

Viens no Lattelekom jaunumiem - vienkārša pašapkalpošanās iespēja - paredzēts privātajiem klientiem, kuri izmanto pakalpojumu Mājas tarifi. Izmantojot pašu vienkāršāko rīku - mājas tālruni, klients var uzzināt, cik bezmaksas sarunu minūšu vēl ir viņa mēneša kontā.  Piezvanot uz Klientu apkalpošanas dienesta bezmaksas numuru 800 80 40  no mājas telefona un nospiežot vajadzīgos taustiņus, sistēma automātiski atpazīst savējos. Klients var saņemt vajadzīgos datus par atlikušajām bezmaksas sarunām bez operatora starpniecības.

Paredzēts, ka šis pakalpojums drīzumā tiks paplašināts un līdzīgā veidā informāciju varēs saņemt arī citu tarifu plānu lietotāji. Tā varētu būt informācija, piemēram, par klienta rēķina bilanci, kuru šobrīd var saņemt tikai ar operatora starpniecību.

 

 

 

Anita KĻAVA

 

 

 
Design and programming by Anton Alexandrov - 2001