Uzmanību! Tuvojas jaunās paaudzes PBX
Katram uzņēmumam ir svarīga komandas sadarbība,
darba efektivitāte un izdevumu samazināšana
Katram uzņēmumam ir svarīga komandas
sadarbība, darba efektivitāte un izdevumu samazināšana.
Labi telefona sakari ir viens no pamatnosacījumiem efektīvas
iekšējās komunikācijas veidošanā. Telefoni ir
neatsverama ierīce komandas biedru sadarbībā, ātrā un
personīgā informācijas apmaiņā ar klientiem un
partneriem. Paturot prātā šīs klientu prioritātes, Ericsson
biznesa telekomunikāciju produktus veido modernus, kvalitatīvus un
viegli lietojamus.
Telekomunikācijā aizvien vairāk un
stabilāk ienāk datoru pasaule. Balss pārraide pa lokālo
tīklu vai caur internetu noderētu gandrīz katram
uzņēmumam. Sekojot tehnoloģiju attīstībai, Ericsson
jau šoruden piedāvās svaigas idejas jaunas paaudzes biroja
centrālē BusinessPhone 7.0.
Ericsson
centrālē apvienotas abas pasaules
Jaunā Ericsson telefona centrāle BusinessPhone
7.0 piedāvā gan klasiskās telefonijas iespējas un
kvalitāti, gan arī IP telefonijas priekšrocības.
Centrālei var nodrošināt stabilu augstas kvalitātes balss
pārraidi pa IP tīklu (VoIP), IP un SoftPhone
lietošanu, tīklošanu caur IP, interneta telefoniju, kā
arī šobrīd tik aktuālo zvanu maršrutēšanu
pēc principa lētākais zvans, operatoru centrus un
integrāciju ar uzņēmuma aplikācijām.
Aplikācijas
palielina iespējas un vienkāršo lietošanu
Centrālē ir iebūvēts industriālais
aplikāciju serveris (IAS) ar licencētu Microsoft Windows
Server 2003 operētājsistēmu, kā arī
nepieciešamie aplikāciju serveri:
- BackStage 7.0 ir servera
bāzes aplikācija, kas piedāvā integrāciju ar MS
Outlook kontaktiem, pilnīgu zvanu žurnālu, profilus,
SMS par atstātiem ziņojumiem, kā arī SMS
atgādinājumus saskaņā ar ierakstiem MS Outlook kalendārā.
Ar BackStage aplikāciju klients pilnībā var
kontrolēt savu galda telefonu, redzēt neatbildētos zvanus,
noklausīties balss paziņojumus un pat nosūtīt teksta
ziņojumu kolēģiem. BackStage ir efektīvs
papildinājums galda telefonam jūsu datorā.
- BusinessPhone Extension
Assistant (BEA) aplikācija ir virtuāls palīgs visu
tālruņa un centrāles iespēju apgūšanā
un palīdz lietotājam pašam programmēt galda telefona
ātros taustiņus.
- Call Centre Supervisor 4.0 (CCS) ir
jauna dizaina aplikācija operatoru centru vadītājiem.
Tā reālā laikā sniedz detalizētu informāciju
par visām aktivitātēm operatoru centrā. Tāpat CCS
ietver ļoti plašu pārskatu klāstu, automātisko
rezerves kopēšanu un datu eksportu. CCS ir
nepieciešamākā lieta, ja vēlaties mērīt un
uzlabot jūsu klientu apkalpošanas servisa kvalitāti.
- Unified Messaging 1.1 (UM) piedāvā
ērtu balss pasta pārvaldīšanu MS Outlook
vai IBM Lotus Notes vidē. Jums adresētais balss
paziņojums pienāks kā parasts e-pasts. Ar vienu peles
klikšķi iespējams noklausīties ziņojumu
datorā vai telefonā. Visi ziņojumi līdz to
izdzēšanai atrodas centrālē. UM piedāvā
nosūtīt SMS, kā arī automātiski saņemt
atstāto balss pasta ziņojumu.
- BusinessPhone Management
Suite 3.1 (BMS) ir vadības rīks ērtākai
centrāles konfigurēšanai. Tagad bez papildu samaksas ir
iespējams arī definēt pieejas tiesības.
- Online Tutorial 2.1 ir satura jutīga
palīdzības sistēma (Content Sensitive Help).
Detalizēta palīdzība tiek sniegta par to logu, kurš
tajā brīdī ir atvērts.
Sekojot tradīcijām, Ericsson
industriālo aplikāciju serveri (IAS) ir veidojis tā, lai
jebkurš pašreizējais Ericsson BusinessPhone
īpašnieks varētu pievienot savai centrālei jaunākos un
modernākos risinājumus, pašu centrāli nemainot.
Mobile
extension patiešām mobili
BusinessPhone jau
iepriekšējās versijās bija aprīkots ar unikālu Ericsson
produktiem piemītošu funkciju t. s. mobilo paplašinājumu
(Mobile extension). Tā sauklis ir viens numurs, viens
telefons, viena balss pastkastīte jebkurā laikā, jebkurā
vietā. Tagad varat būt patiesi brīvs un strādāt
tā, it kā atrastos birojā, lai gan īstenībā ar
ģimeni atpūšaties pie dabas. Funkcijas pamatprincips ir izmantot
GSM tīklu kā transportu biroja telefonijai. Līdz šim
varējāt sēdēt mājās un caur IP tīklu
strādāt ne tikai uzņēmuma LAN tīklā, bet arī
izmantot biroja telefonijas priekšrocības, bet tagad jūs to
varat darīt jebkur, kur vien ir pieejami GSM sakari.
Mobile extension piedāvā ar
mobilā tālruņa palīdzību izmantot tādas biroja
telefona centrāles funkcijas kā:
- pamatiespējas - īsie numuri,
automātiskā atzvanīšana, vārda
identifikācija, konferences zvani (8) un pat iespēja
strādāt par pilnvērtīgu operatoru centra aģentu;
- centrālo biroja telefona
numuru.
Jums vairs nav visiem jāatklāj savs mobilais numurs, ja
vēlaties būt sasniedzams ārpus biroja. Pietiek jūsu
galda telefonam pateikt, ka dodaties prom, un centrāle pati
izdomās, ka zvani ir jāpāradresē uz mobilo telefonu.
Jūs joprojām esat ērti sasniedzams kā
kolēģiem pa iekšējo īso numuru, tā arī
klientiem pa centrālo ārējo numuru;
- zvanu uzskaite. Visi zvani tiek
uzskaitīti uzņēmuma kopējā zvanu uzskaites
sistēmā, tādējādi nodrošinot vadībai
pilnīgu pārskatāmību. Centrāli ir iespējams
saslēgt ar uzņēmuma klientu vadības
sistēmām, tādējādi pievienojot tur arī
informāciju par zvaniem uz/no mobilajiem telefoniem.
Licencēšana
BusinessPhone 7.0 komplektā ir
arī pa divām bezmaksas licencēm populārākajiem
produktiem BackStage, Unified messaging, Mobile Extension, Call Centre
Assistant (operatoru centra aģentu aplikācija), BusinessPhone
Extension Assistant licence desmit lietotājiem, kā arī divi
kanāli Ericsson centrāļu tīklošanai.
Ericsson piedāvā
visām aplikācijām 60 dienu bezmaksas iepazīšanās
laiku no sistēmas instalācijas dienas. Šajā laikā
visas aplikācijas ar pilnu funkcionalitāti ir pieejamas
neierobežotam lietotāju skaitam.
Kopš
šā gada maija Ericsson Latvia birojā ir izveidots Enterprise
produktu demonstrācijas centrs. Tajā var redzēt un
izmēģināt darbībā Ericsson BusinessPhone
telefona centrāli, jaunākos galda un bezvadu (DECT) telefonus,
operatoru centra un citas aplikācijas. Interesenti var pietiekties
apmeklējumam pie Viganta Lesauska pa tālruni 7090030.
Vigants LESAUSKS,
Baltic Enterprise Solutions pārstāvis
Latvijā
Ericsson
Latvia
K. Valdemāra ielā 21
Rīgā, LV - 1010
Tālr. 7090030
Fakss 7090031
www.ericsson.lv
Katram uzņēmumam ir svarīga komandas sadarbība, darba efektivitāte un izdevumu samazināšana. Labi telefona sakari ir viens no pamatnosacījumiem efektīvas iekšējās komunikācijas veidošanā. Telefoni ir neatsverama ierīce komandas biedru sadarbībā, ātrā un personīgā informācijas apmaiņā ar klientiem un partneriem. Paturot prātā šīs klientu prioritātes, Ericsson biznesa telekomunikāciju produktus veido modernus, kvalitatīvus un viegli lietojamus.
Telekomunikācijā aizvien vairāk un stabilāk ienāk datoru pasaule. Balss pārraide pa lokālo tīklu vai caur internetu noderētu gandrīz katram uzņēmumam. Sekojot tehnoloģiju attīstībai, Ericsson jau šoruden piedāvās svaigas idejas jaunas paaudzes biroja centrālē BusinessPhone 7.0.
Ericsson centrālē apvienotas abas pasaules
Jaunā Ericsson telefona centrāle BusinessPhone 7.0 piedāvā gan klasiskās telefonijas iespējas un kvalitāti, gan arī IP telefonijas priekšrocības. Centrālei var nodrošināt stabilu augstas kvalitātes balss pārraidi pa IP tīklu (VoIP), IP un SoftPhone lietošanu, tīklošanu caur IP, interneta telefoniju, kā arī šobrīd tik aktuālo zvanu maršrutēšanu pēc principa lētākais zvans, operatoru centrus un integrāciju ar uzņēmuma aplikācijām.
Aplikācijas palielina iespējas un vienkāršo lietošanu
Centrālē ir iebūvēts industriālais aplikāciju serveris (IAS) ar licencētu Microsoft Windows Server 2003 operētājsistēmu, kā arī nepieciešamie aplikāciju serveri:
- BackStage 7.0 ir servera bāzes aplikācija, kas piedāvā integrāciju ar MS Outlook kontaktiem, pilnīgu zvanu žurnālu, profilus, SMS par atstātiem ziņojumiem, kā arī SMS atgādinājumus saskaņā ar ierakstiem MS Outlook kalendārā. Ar BackStage aplikāciju klients pilnībā var kontrolēt savu galda telefonu, redzēt neatbildētos zvanus, noklausīties balss paziņojumus un pat nosūtīt teksta ziņojumu kolēģiem. BackStage ir efektīvs papildinājums galda telefonam jūsu datorā.
- BusinessPhone Extension Assistant (BEA) aplikācija ir virtuāls palīgs visu tālruņa un centrāles iespēju apgūšanā un palīdz lietotājam pašam programmēt galda telefona ātros taustiņus.
- Call Centre Supervisor 4.0 (CCS) ir jauna dizaina aplikācija operatoru centru vadītājiem. Tā reālā laikā sniedz detalizētu informāciju par visām aktivitātēm operatoru centrā. Tāpat CCS ietver ļoti plašu pārskatu klāstu, automātisko rezerves kopēšanu un datu eksportu. CCS ir nepieciešamākā lieta, ja vēlaties mērīt un uzlabot jūsu klientu apkalpošanas servisa kvalitāti.
- Unified Messaging 1.1 (UM) piedāvā ērtu balss pasta pārvaldīšanu MS Outlook vai IBM Lotus Notes vidē. Jums adresētais balss paziņojums pienāks kā parasts e-pasts. Ar vienu peles klikšķi iespējams noklausīties ziņojumu datorā vai telefonā. Visi ziņojumi līdz to izdzēšanai atrodas centrālē. UM piedāvā nosūtīt SMS, kā arī automātiski saņemt atstāto balss pasta ziņojumu.
- BusinessPhone Management Suite 3.1 (BMS) ir vadības rīks ērtākai centrāles konfigurēšanai. Tagad bez papildu samaksas ir iespējams arī definēt pieejas tiesības.
- Online Tutorial 2.1 ir satura jutīga palīdzības sistēma (Content Sensitive Help). Detalizēta palīdzība tiek sniegta par to logu, kurš tajā brīdī ir atvērts.
Sekojot tradīcijām, Ericsson industriālo aplikāciju serveri (IAS) ir veidojis tā, lai jebkurš pašreizējais Ericsson BusinessPhone īpašnieks varētu pievienot savai centrālei jaunākos un modernākos risinājumus, pašu centrāli nemainot.
Mobile extension patiešām mobili
BusinessPhone jau iepriekšējās versijās bija aprīkots ar unikālu Ericsson produktiem piemītošu funkciju t. s. mobilo paplašinājumu (Mobile extension). Tā sauklis ir viens numurs, viens telefons, viena balss pastkastīte jebkurā laikā, jebkurā vietā. Tagad varat būt patiesi brīvs un strādāt tā, it kā atrastos birojā, lai gan īstenībā ar ģimeni atpūšaties pie dabas. Funkcijas pamatprincips ir izmantot GSM tīklu kā transportu biroja telefonijai. Līdz šim varējāt sēdēt mājās un caur IP tīklu strādāt ne tikai uzņēmuma LAN tīklā, bet arī izmantot biroja telefonijas priekšrocības, bet tagad jūs to varat darīt jebkur, kur vien ir pieejami GSM sakari.
Mobile extension piedāvā ar mobilā tālruņa palīdzību izmantot tādas biroja telefona centrāles funkcijas kā:
- pamatiespējas - īsie numuri, automātiskā atzvanīšana, vārda identifikācija, konferences zvani (8) un pat iespēja strādāt par pilnvērtīgu operatoru centra aģentu;
- centrālo biroja telefona numuru. Jums vairs nav visiem jāatklāj savs mobilais numurs, ja vēlaties būt sasniedzams ārpus biroja. Pietiek jūsu galda telefonam pateikt, ka dodaties prom, un centrāle pati izdomās, ka zvani ir jāpāradresē uz mobilo telefonu. Jūs joprojām esat ērti sasniedzams kā kolēģiem pa iekšējo īso numuru, tā arī klientiem pa centrālo ārējo numuru;
- zvanu uzskaite. Visi zvani tiek uzskaitīti uzņēmuma kopējā zvanu uzskaites sistēmā, tādējādi nodrošinot vadībai pilnīgu pārskatāmību. Centrāli ir iespējams saslēgt ar uzņēmuma klientu vadības sistēmām, tādējādi pievienojot tur arī informāciju par zvaniem uz/no mobilajiem telefoniem.
Licencēšana
BusinessPhone 7.0 komplektā ir arī pa divām bezmaksas licencēm populārākajiem produktiem BackStage, Unified messaging, Mobile Extension, Call Centre Assistant (operatoru centra aģentu aplikācija), BusinessPhone Extension Assistant licence desmit lietotājiem, kā arī divi kanāli Ericsson centrāļu tīklošanai.
Ericsson piedāvā visām aplikācijām 60 dienu bezmaksas iepazīšanās laiku no sistēmas instalācijas dienas. Šajā laikā visas aplikācijas ar pilnu funkcionalitāti ir pieejamas neierobežotam lietotāju skaitam.
Kopš šā gada maija Ericsson Latvia birojā ir izveidots Enterprise produktu demonstrācijas centrs. Tajā var redzēt un izmēģināt darbībā Ericsson BusinessPhone telefona centrāli, jaunākos galda un bezvadu (DECT) telefonus, operatoru centra un citas aplikācijas. Interesenti var pietiekties apmeklējumam pie Viganta Lesauska pa tālruni 7090030.
Vigants LESAUSKS,
Baltic Enterprise Solutions pārstāvis Latvijā
Ericsson Latvia
K. Valdemāra ielā 21
Rīgā, LV - 1010
Tālr. 7090030
Fakss 7090031
www.ericsson.lv